Nu stiu altii cum sunt

Dar eu cand petrec timp cu familia ma simt cel mai bine. Am sarbatorit in weekend o matusa, masa mare, neamuri multe (si-nca nu eram toti), muzica buna si mancare si mai buna, la Le Theatre. Sora mea s-a plasat strategic langa bunica de 93 de ani si azi am scapat de intrebarea „Draga mea, tu cand faci un copil?” si de povestea cu prietena ei avocata care cand s-a hotarat sa procreeze a ales un barbat frumos, a facut copilul si si-a vazut mai departe de ale ei. Altfel, bunica, foarte moderna in toate cele, mi-a spus ca infloresc si ca nu stie cum femeile din ziua de azi fac fata atator presiuni: sot, copii, casa, cariera. I-as fi spus ca asta e secretul infloririi mele, nu sunt o femeie a timpurilor noastre.

Concediul s-a terminat, prima saptamana de reacomodare a curs lin, iar acum este seful in concediu, deci nu asteptam fenomene extreme. E un moment bun sa termin cate ceva de citit si sa dorm nitel in plus, hihihi.

V-am mai spus de serialele Mad Men si Entourage. Ei bine, au inceput sezoane noi, sunt cum nu se poate mai incantata. Intre timp am vazut The A team si Kick Ass, mi-au placut. Unul dintre gemenii matusii leoaica seamana bine fizic cu Bradley Cooper si in plus are si o personalitate fix pe genul rolului din A team. A fost foarte tare sa vad filmul in conditiile astea. Celalalt geaman e varul de aici si aici, care a venit si el cateva zile, dar insotit de prietena de data asta si deci ceva mai temperat. Si daaaa, acum mi-a adus porto-ul meu preferat! Merci, frantuzitule.

Aaa, mi-am facut un cd pt. masina numai cu muzica pop din anii ’80 si ’90 si e tare amuzant cand il ascult dimineata, mai ales ca-mi vine sa cant din toti rarunchii si nu sunt tocmai talentata.

5 comentarii

Din categoria ala bala portocala

5 răspunsuri la „Nu stiu altii cum sunt

  1. Mai, nu stiu ce sa zic. Adica, funciar vorbind, este asa cum este situatia. Dar dupa aceea, daca intelegi ce vreau sa spun, pac! pac!, iese altfel si lumea e la fel cum a fost. Deci, asadar, da-i inainte ca-i dai bine.
    PS. Ce muzica ti-ai pus pe CD? :P

  2. o atmosfera perfecta…chiar acolo te aflai

  3. tot felul de hituri din anii aia :P din dirty dancing, martika, johnny hates jazz etc

  4. mdea, te inteleg perfect. si eu caut doar muzica din asta „veche” cum ar cataloga-o unii. oldies but goldies, ca sa reiau un cliseu de cand lumea :)

  5. eu nu ascult/caut doar de-asta, diger variat in functie de stare. uite, zilele astea imi plac mult asta http://www.youtube.com/watch?v=JBTh0Kmx6II
    asta http://www.youtube.com/watch?v=bhIAA-yGDgM
    si asta http://www.youtube.com/watch?v=k1-HLztNQWw

Lasă un răspuns

