Sa nu zic ca n-am mai scris nimic

Rar am pofta sa citesc poezii. Dar cautand ceva am dat peste Neruda si l-am recitit. M-am oprit apoi la britanici. Engleza e limba perfecta pentru poezie.

Ma bucur ca a castigat Spania CM. Am pronosticat finala Olanda-Spania, cu ultima castigatoare. Pacat ca n-am si pariat. Caracatitzul Paul e incredibil, l-as inchiria pt. 6/49.

Ma gandesc des sa plec din tara. Poate-mi fac curaj. Daca n-ar fi impedimentul limbii, as alege Danemarca. Imi plac tarile nordice. In plus, inteleg ca acolo traiesc cei mai multi oameni fericiti. Ma deprima ca tara asta e in coma si fara sanse de revenire in urmatorii 5 ani.

Oamenii ajung pe blogul meu cautand tot felul chestii :)
Ex: jignirile la femeile gravide, cantec vesel, nefe, nu inteleg barbatii, porumbei de tot felul, secs cu femei

Vine concediul, nu vreau decat sa nu-mi sune deloc telefoanele de serviciu.

Astept concertul Cranberries. Dansam pe Zombie si Linger in club A.

Un tip m-a intrebat daca poate include o replica citita aici intr-o piesa de teatru. Inca n-am aflat daca a folosit-o.

Ma tem de schimbari. Am auzit ca e mai bine cateodata sa-i lasi pe altii sa decida pt. tine.

Scrisul pe blog e un antidot bun pentru insomnie. Noapte buna.

2 comentarii

Din categoria ala bala portocala

2 răspunsuri la „Sa nu zic ca n-am mai scris nimic

  1. haha…….te-am prins….pai bine mai,(te fac de ras aici la toata lumea) e posibil sa citesc :”Un tip m-a intrebat daca poate sa foloseasca o expresie de aici intr-o piesa de teatru”..E frumoasa exprimarea?…Un tip?…..ofofof..in sfarsit…daaaaa…S-a folosit expresia ta….da-mi un cont pt drepturile de autor…m-am suparat…asta e a doua….oara…

  2. iarta-ma vladutz :D n-o sa se mai intample

Lasă un răspuns

