Movie marathon

A serious man – ok filmul, cinic si realist. Actorul principal seamana atat de bine cu Joaquin Pheonix, incat eram convinsa ca el e, doar ca i-au ratat numele pe generic.
How I met your mother – sitcom usurel, perfect pt. deconectare dupa job
The big bang theory – tot sitcom, ceva mai elaborat, mai bun decat precedentul.
Up in the air – surprinsingly bad, nu-nteleg cum are nota aia pe IMDB
Sherlock Holmes – it’s all about Robert Downey Jr. In plus, are imagine si grafica misto.
Dorian Gray – cartea a fost preferata mea cativa ani buni si poate din cauza asta gasesc filmul doar acceptabil. Ca si la Dragoste in vremea holerei, imi pare greu sa faci un film bun dupa o carte atat de mare.

Ocazional ma mai uit si la Everybody loves Raymond, nimeni nu prea intelege de ce mi se pare atat de amuzant. Stiu ca e vechi si demodat si pare uncool si „de familie”, dar eu gasesc un umor aparte in el.

3 comentarii

Din categoria ala bala portocala

3 răspunsuri la „Movie marathon

  1. Mă voi ghida după scurtele recenzii. Apreciez efortul

  2. Up In The Air mi s-a parut absolut bestial. Aveam de ales atunci intre filmul asta si Old Dogs. La asta nu am gasit bilete, asa ca am ajuns la Clooney. Nu regret nici o clipa.
    Pe de alta parte, te inteleg cu Raymond ;)

  3. @omuldelamunte – poate oferi altele la schimb
    @zaqk – :)

Lasă un răspuns

