Sa ne punem in cap

A venit var’miu cateva zile si sta la mine. Tanarul e pus pe party. Ziua lui incepe mai pe seara asa, cu mult alcool si tigari, poante spuse intr-o romana frantzuzita total caraghioasa si un ras molipsitor. Partea proasta e ca-mi da trezirea la 6 dimi, cand ajunge acasa, iar eu sunt zombi la birou. Serile nu scap neiesita in oras si fiindca are un challenge personal sa ma imbete, mi-a luat porto pentru acasa. Se distreaza maxim testandu-mi limitele si amenintandu-ma ca intra peste mine in camera. Am de gand sa ma razbun punandu-l sa-mi monteze o multifunctionala si un router wireless, care zac de cateva luni in cutie. Altfel ne distram, ce sa zic, cel putin pana miercuri, cand pleaca.

6 comentarii

Din categoria ala bala portocala

6 răspunsuri la „Sa ne punem in cap

  1. Eşti un zombie de birou cu rude în străinatate şi un nepot.
    Am şi eu la serviciu câteva,dar dacă aplici un filtru, niciuna nu scrie ca tine. De bine.
    Am modificat adresa blogului:

    http://blog.digitalreviews.ro/

    Posta-voi curând.

  2. Pingback: Nu stiu altii cum sunt « Jinx's blog

Lasă un răspuns

