Taximetristii pe criza

Am citit chestia asta si m-a revoltat lipsa de omenie a dobitocului. Surprinzator, experienta mea cu taximetristii, de cand ne-a lovit criza, a fost exact invers. Stiu cum erau inainte pentru ca ii foloseam zilnic si imi aminteau de vanzatorii pe vremea lui Ceausescu: atitudine gen „esti la mana mea”, superiori, suficienti, fixau preturile cum voiau, decideau sa te „ajute” doar daca aveai atitudinea potrivita, etc. Tin minte ca ma enervam fiindca nici nu voiau sa auda de mers 2-3 statii chiar daca le plateam extra, dar nici de curse lungi gen Pantelimon-Baneasa/1 Mai, in conditiile in care ei din asta traiau. Injuram in gand si ma intrebam cat dracului castiga astia de-si permit atatea fitze.
E, dar a venit criza si efectiv am simtit o triumfatoare placere cand i-am observat brusc dezinfoiati, cu atitudinea omului care mai nou pretuieste fiecare leu si isi da seama ca chiar tre’ sa-l munceaca. Sa exemplific. Ramasa fara carnet la un moment dat, am intrrebat tematoare un taximetrist daca ma duce pana la Mega Image (1 statie), ma asteapta sa fac cumparaturile si ma livreaza inapoi. Nu numai ca a zis da, dar m-a si ajutat sa incarca si descarc, ceea ce blew my mind.
Una peste alta, daca criza asta va aduce ceva bun, sper sa aduca o schimbare sanatoasa de atitudine.

5 comentarii

Din categoria Jinx says

5 răspunsuri la „Taximetristii pe criza

  1. FataDinLuna

    Neah, nu cred!
    Imaginandu-ne ca vreodata vom iesi din criza, in momentul imediat urmator, frustratii (ai de or supravietui pana atunci) care au strans din „moon” (cwr) sa reziste in piata, vor reveni la ceea ce le-a fost dat la nastere.
    Nesimtirea nativa este examenul de admitere in taximetrie. Am zis!

  2. Bai, eu chiar sper intr-o schimbare pozitiva. Si nu numai la taximetristi, ci in randul tuturor celor care ofera servicii.
    Daca nici perioada asta nu ne va darama si reconstrui cum trebuie, we are doomed for ever.

  3. Ah, mai lipseste doar sa invete sa conduca… Desi asta ar fi culmea.

  4. De stiut stiu, doar ca nesimtirea bate tot.

  5. criza a adus numai lucruri bune :) , daca ceva nu va place inseamna ca nu e atat de rea criza. inca
    :)

Lasă un răspuns

