Voi credeti ca apucati pensia?

Sincer, credeti? Avem asa: stres/rate/job, poluare, mancare injectata, sistem sanitar la pamant, sperante economice si politice inexistente, frustrari maxime la orice interactiune cu statul, saturatie la nesimtirea omniprezenta.
Mie imi pare aproape imposibil, in stilul asta, sa supravietuiesti pana la 65 de ani.
Cec dis aut: Contribuabilul ideal fumeaza, bea alcool si (deci) moare tanar. Eu zic ca, pe langa fumat si baut, nici viata in Romania nu trebe ratata, daca tinzi spre ideal.

Povestea un coleg ca si-a calculat, de curiozitate, cati bani ar trebui sa dea lunar pt. pensie privata (incepand de acum, timp de 30sicevadeani) si cat ar primi atunci, cf. schemei expuse de agent. The math said: RAPE!

5 comentarii

Din categoria Jinx says

5 răspunsuri la „Voi credeti ca apucati pensia?

  1. :)))) hai ca m-ai facut să rad
    imi strici brandu

  2. eeee, hai sa ramanem la partea cu rasu’ :D

  3. FataDinLuna

    dis meics mi sed :(

  4. lektor

    eu sint seful contribuabililor cei mai ideali posibili si imaginabili. Deci nu, n-o sa apuc pensia. O las nepotilor urmasilor nostri.

Lasă un răspuns

