Mi-am propus sa fiu ZEN

Cel putin 3 zile pe saptamana.

MAD MEN este cel mai cool serial! In jurul meu a inceput deja sa se formeze un fan club autentic. Barbatii saliveaza la Christina Hendricks si striga ca ultrasii es-tro-gen, es-tro-gen, iar femeile la Jon Hamm si striga te-sto-steron, te-sto-steron. Am vazut maraton toate 3 seriile difuzate si nu mai am rabdare pana la seria 4.

Pana atunci imi omor timpul cu chestii ca biografia Madonnei scrisa de fra-su. Nush daca e adevarat tot ce scrie in carte, dar review-ul ala e exact ce am simtit si eu citind-o. Blah.

A fost ziua mea si mi-a urat chestii o gramada de lume. Ce draguuuut! :) Acum astept sa se implineasca. Plus ca am primit chestii cool! Aici mentionez si ca Desigual este noul meu magazin de haine preferat.

Am fost cu baietii la mall, in pauza de masa. Nimic neobisnuit, doar ca, in premiera, am condus eu. Vai! S-au gandit ei sa-mi testeze reactiile si… unul scotea o tetiera, altu hatzana masina, altu imi dadea indicatii pretioase de drum sau toti ma sacaiau la unison –> super :)) La intoarcere, tot razand pe tema femeilor la volan, au decis sa-mi faca un autocolant pe care sa scrie „pisi mobil” si sa mi-l lipeasca pe masinuta. Am zis ca daca-mi place cum iese, mi-l lipesc singura!

A! Dude, am scris eu postu asta mai demult si mi s-a spus ca sunt insensibila si defecta, ca burtile insarcinatelor sunt the sweetest thing. I say it again, no way. In ultimele 9 luni am vazut aproape zilnic burta surorii mele, care altfel mi-e teribil de draga, dar tot un sentiment de spooky am uitandu-ma la burtihan. Sa nu mai spun ca atunci cand incepe ala mic sa se mute pe-acolo se vede absolut orice miscare, ca si cand il ascunde doar un strat de latex. That’s sick!

10 comentarii

Din categoria Jinx says

10 răspunsuri la „Mi-am propus sa fiu ZEN

  1. Sa se noteze la catastif ca eu salivez dupa January Jones si abia apoi dupa Christinica. Ok?

  2. FataDinLuna

    Cu alte cuvinte picioare-n lotus, spate drept, împingi pământul cu genunchii şi cerul cu capul, privirea adancita-n fata la un metru. SHHH! despre Zen nu se vorbeste-n cuvinte :)
    Tu zi-ne ce-ai primit de la Desigual!!!!!!

  3. @byubay – ok, s-a notat!
    @FDL – ce sa fac, am zis ca daca verbalizez ma ajuta sa-mplinesc targetu’.
    O fusta colorata!

  4. fa-i o poza fustei colorate
    s-o vedem si noi, pls

  5. @nashu – cui ii pasa de picioare cand ai toate culorile alea
    @nupotsatzispuntristeteapamantului – ;;)

  6. zi-mi tristy, neaparat cu y
    sau si mai bine fato

Lasă un răspuns

