Pluto a intrat în Capricorn. Dezastru

Vreau să vopsesc toate uşile din casă verzi. Or arăta dubios?

Oamenii se schimbă. Vreau să mă spovedesc. În plus, acum mănânc diverse chestii care în trecut nu mă atrăgeau deloc.

Vrei să fii „un superstar în materie de gagici”? http://juan.ro/manualul-seductie/ Ahahahaha. 

Azi am împărtăşit unor colegi cugetarea asta. Nu că mi-au dat dreptate, dar am şi avut o mini discuţie serioasă. Ceeea ce se întâmplă fuarte rar la masă.

Pentru pauze la birou na jocul ăsta. Singura chestie e că dă destule erori. Poate remediază domnu.

Circulă un zvon că lom primă. Posibilă traducere: din ianuarie scad salariile.

Pam pam.

2 comentarii

Din categoria ala bala portocala

2 răspunsuri la „Pluto a intrat în Capricorn. Dezastru

  1. lektor

    usile verzi sint dubioase, fara indoiala.

    usile vernil-grena sint insa cu totul altceva, cel putin adjectivul le suna mult mai cool :)

  2. ca monstrul asta din avatar ;)

Lasă un răspuns

