Lucruri dragute de facut in timpul liber

Ordine in dulapul cu haine, aranjat carti, scanat fotografii, downloadat muzica si ars cd-uri pt masina, gatit, vazut filme, plimbat indelung printre frunzele colorate, facut unghiile cu rosu Ferrari :)) – ca tot e Fisichela in tara.
La rubrica filme am punctat urmatoarele: Julie&Julia, Up in the air, Up, We own the night, State of play, The young Victoria, le recomand.

Decat o revista este un proiect absolut minunat. Echipa de baza e formata din Cristian Lupsa, Raymond Bobar, Lavinia Gliga, Gabriel Dobre si Sebastian Ispas. Ii stiti de la Esquire. Un ghemotoc de talent. Lor li se adauga Andreea Lupu, care scrie intr-un mare fel, si Crina Mosneagu al carei articol despre sani si cancerul la san este cu adevarat impresionant.

M-am apucat sa cittesc „O iubire a lui Swann”, Proust kicks ass once again. Iar daca va intereseaza un exercitiu de tip anger/fear/jealousy management, „Emotiile”, de noul guru, Osho, e o varianta :))

Acum sa va spun si despre gatit. La mine inseamna cumparat pungi de tortellini al funghi, fiert, adaugat unt din belsug, presarat cu mult parmezan. Daca mai perpeliti si niste bacon in tigaie si amestecati…yum, yum. Serviti la ceas de seara, ca bomba calorica, sunt cei mai gustosi :) Apropo, weekendul trecut am fost la o petrecere a unor prieteni, unde un tip a gatit o lasagna absolut incredibila! Ne-am „batut” toti 15 pe a doua portie. Subsemnata a fost una dintre castigatoare :)) Am facut si niste filmulete foarte amuzante, dar raman pt. circuit inchis din cauza de comportament reprobabil si compromitator al baietilor.

In caz ca nu stiati, inca se fura stergatoare. Verificati deci dimineata ca sutn la locul lor, fiin’ca sunetul lamelelor de metal pe parbriz e ingrozitor. Multumesc pe aceasta cale domnului care a venit si mi-a imprumutat o pereche pana ma urnesc eu sa achizitionez.

Aaa, am vazut primele hainute ale bebelusului nepot ce va sa vina. Vaiiii, ce chestii dragutze! Ramane de rezolvat si problema caruciorului si sunt aproape gata toate pregatirile. Il salut pe aceasta cale si ii zic traditionalul „Hai Steaua”. In caz ca nu va tine cu Steaua, este deja amenajat un altar Liverpool in casa prietenilor/nasi/fini.

Maine e zi de vot, abia astept sa se termine toata nebunia asta si sa intru cu bine in atmosfera Craciunului, ceea ce va doresc si voua.

Va las cu preferatii mei din ultima perioada:

Scrie un comentariu

Din categoria Jinx says

Lasă un răspuns

