Traiti domnule General!

Asa-mi spune varul meu cu accentul lui ilar, frantuzesc, si ma saluta militareste. Replica vine ca o reactie la raspunsurile mele directo/seci si inclinatia de a relationa abrupt si mai degraba rece.

Nu sunt genul care se pupa la intalnirile cu amicele si nu fac un secret din asta. Saptamana trecuta avu loc o intalneala d’asta, iar la despartire m-am aplecat a pupat spre o dansa. N-o vazusem demult. Reactia ei, hlizindu-se, a fost ceva de genu: „wow, sa chemam paparazzi sa imortalizeze momentul”.

Ieri m-a sunat un amic si i-am raspuns. A fost surprins. M-a bufnit rasu constatandu-i mirarea. Ne-am amuzat amandoi.

Tot ieri am avut urmatorul schimb de replici:
jinx: dormi?
x: as vrea
x: :))
jinx: haha
jinx: pai de ce ai vrea
jinx: the night is younbg
x: :-?
x: aahh bausi :D
jinx: eu? nu
jinx: doar pepsi si shvebs mandarin
x: :-?
x: si totusi esti ciudat de prietenoasa
jinx: aceste cuvinte ma duare :))
x: da, dar esti fata mare… si-ti revii :)
x: ce mai faci?
x: :)
x: ai fost tare neprietenoasa in ultimu` timp
…….

Ok, I see a pattern. Am momente cand nu sunt cea mai simpatica fiinta (e drept, poate mai des decat altii), dar nici nu sunt atat de antisociala pe cat par. Apropiatii stiu ca sunt o softy at heart, dezbatem contrastul/dualitatea asta. Si cand surprind momente de genul celor de mai sus imi atrag atentia doar pt a ne amuza si mai tare. Cineva imi spunea la un moment dat ca nu e motiv de amuzament faptul ca inspir reactiile astea, blamandu-mi inflexibilitatea si tendinta de a vedea unele lucruri strict in alb si negru. Ce sa zic, e interesant sa constati cum te percep ceilalti. Unii „ceilalti”. Ca stiu eu alti „ceilalti” care mi-au imputat ca sunt „un iepurash in jungla”, bland si moale si speriat. Si-mi recomanda ca reteta de succes sa nu am nici un fel de asteptari de la oameni pt. a evita dezamagirile.

E clar ca in functie de circumstante si auditoriu ne comportam diferit si inspiram etichete diferite. Si e clar ca intelept ar fi sa gasim un echilibru undeva la mijloc. Dar hei, de cand ma stiu, echilibrul n-a fost punctul meu forte.

Scrie un comentariu

Din categoria Jinx says

Lasă un răspuns

