Momente de weekend tomnatec

Mi-era dor de-o plimbare per pedes, iar centrul vechi sambata la pranz/dupa-masa fu o incantare. Soarele se dadea viteaz, stradutele erau liniste, umblate de oameni imbracati colorat, cateva terase aveau mese afara. Perfect.

Am vazut Spread. E dragut, desi intuitiv. Finalul te lasa asa cu un amestec de amar si nostalgie… iar melodia cu care se incheie filmul imi pare extrem de bine aleasa. Ashton Kutcher pare sa se transforme usor usor in barbat.
Am vazut si The private lives of Pippa Lee. Ok si el, fara a fi spectaculos. M-a surprins placut Keanu Reeves.

Voi avea un nepot, cam in 2 luni. Abia-l astept. Am vocatie de matusa cool si i-am spus deja ca cu mine o sa se distreze cel mai tare. Toata lumea a fost de acord. Am gasit in sfarsit si un numele care ne place tuturor, hurray! Apropo, nu lasati viitoarele mamici sa aleaga nume pt. copii in plina invazie hormonala. Mai ales daca sunt deja sacaite fiin’ca niciunul nu e fix ce vor. Pot veni cu niste propuneri pe cat de ilare pe atat de suspecte!

Anna Galvada o fi mainstream, dar imi place. Am citit pe nerasuflate „O iubeam” si m-a rascolit un pic.

Am gasit 2 tentative de filmulete de care uitasem, aici si aici si o poza din trafic.

In incheiere va anunt ca tocmai mi-am luat un cos de gunoi de al carui verde sunt incantata :))

4 comentarii

Din categoria personale

4 răspunsuri la „Momente de weekend tomnatec

  1. ipo

    LOL, inseamna ca avem aceleasi gusturi la verde si la cosuri de gunoi. Al meu e identic! :)

  2. Bai, deci cosul ala pare fotografiat la mine pe hol. Nu am eu cos din ala dar restul e identic.

Lasă un răspuns

