Azi e joi, deci maine e vineri!

In plus e soare afara, am baut pecsi tuist si mi-am mancat gogoasa cu ciocolata, deci sunt fuarte bine. Observati ca io-mi gasesc fericirea in lucruri marunte. Cum am avut 2 saptamani destul de crizate, vreau sa dedic insemnarea asta colegilor mei de job. Ei nu stiu ca am blog, dar nu conteaxa.

Asadar multumesc:

– Pisi si O. pt ca sunt atat de draguti si haiosi cand venim si plecam impreuna de/la job
– D. si Pisi pt chicotelile din pauza de masa pe care ne-o petrecem mai mereu impreuna
– D. pt ca de fiecare data cand il rog vine cu mine „vizavi”
– Pisi si O. pt dvdurile cu filme

Si la gramada le multumesc tuturor (si celorlalti colegi cu care interactionez mai putin) pt. ca ma suporta, ma fac sa rad, ma sicaneaza simpatic, ma consoleaza cand sunt suparata si ma incurajeaza cand am nevoie.

comments are off

Scrie un comentariu

Din categoria ala bala portocala

Comentariile nu sunt permise.