Azi m-am amuzat cu

Asta si asta :))

via Twitter.

5 comentarii

Din categoria Jinx says

5 răspunsuri la „Azi m-am amuzat cu

  1. FataDinLuna

    Ca sa fiu sincera, videoul cu pustoaica l-am urmarit doar pentru ca-mi place dentitia… altfel as fi mutilat-o dand-o cu capul de perete de mai multe ori…

  2. Aw, cata agresivitate :D

  3. bine mai, eu acum vad. idolu la bloggarite?
    sunt un fernando de la caransebes upgradat? you’ killing me.

  4. uat? it’s so truee, chicks dig your stuff

  5. still kililing me dear. still killing me..

Lasă un răspuns

