Words of wisdom

Everything that can be counted does not necessarily count; and everything that counts cannot necessarily be counted. Bra-vo Mr. Einstein!

Nu ca-i misto citatul asta? E. Apropo de counting, de cand m-am lasat de fumat m-am ingrasat 3kg. E drept, nu m-am abtinut de la nimic, indiferent de ora. Ba din cand in cand am si exagerat, altfel nu cred ca sesizam vreo schimbare in greutate. Ce e important insa, azi am hotarat ca 3 kg sunt suficiente si am decis ca nu mai mananc dupa 8. Scriu asta in timp ce iau o inghititura de kinder delice, la orele 22:22. Who am I kidding, n-am putut niciodata sa tin cura de slabire, nu-mi propun asta nici acum, ideea e sa-mi pastrez greutatea actuala. Pot doar sa respect un orar de masa decent si sa nu mananc portii duble(ceea ce nu e foarte greu avand in vedere ca portiile mele oricum nu sunt mici).
Oarecum in aceeasi idee, imi tot propun sa ma apuc de sport. Accept de fiecare data propunerea, evaluez toate beneficiile sii… niciodata nu bat palma to close the deal. Intr-un timp saream coarda. Poate reiau bunul obicei. Daca nu mai merge, poate un abonament la sala ma va obliga la o rutina sanatoasa. Probabil se va intampla ca si cu lasatul de fumat. Diger ce diger ideea si-ntr-o zi BUM! I’m there. Cica nu-i indicat sa faci efort fizic 6 ore inainte de culcare. Hm, asta complica nitel situatia avand in vedere ca programul meu nu e unul foarte flexibil. In fine, unii ar zice ca astea sunt doar pretexte. Atat am avut de spus.
Voi astia 3 care ma cititi sper ca steti bine sanatosi si voiosi. I’m highfiving myself for this marvelous post and wish you a great week.

4 comentarii

Din categoria Jinx says

4 răspunsuri la „Words of wisdom

  1. Suntem patru, deja. Nu te subestima.

  2. Eu zic ca dacă-ţi propui să te îngraşi vei avea satisfacţie mai rapid. :D

Lasă un răspuns

