Un om cu principii

x: io ma uit la seinfeld in fiecare seara
x: am ajuns la sezonu 4
x: a treia oara cand ma uit
jinx: da, e funny
x: asta e absolutu
x: pentru mine
x: ma uit numai la asta
x: vad tot serialu
x: las o luna doua sa treaca
x: si il iau de la capat
x: deci una din intrebarile mele adresate unei femei care ma intereseaza
x: este daca ii place seinfeld
x: daca nu, papa sex papa tot
x: poa sa fie bunaciunea bunaciunilor
jinx: weirdo :))
x: da, nu pot sa fac sex cu o femeie careia nu-i place seinfeld
x: cred ca nici n-as avea erctie
jinx: :))

7 comentarii

Din categoria ala bala portocala

7 răspunsuri la „Un om cu principii

  1. cre-ca ar trebui incadrat si Seinfeld la fetisuri.

  2. pt unii, cu siguranta

  3. Vorbeam azi cu o colega si asta imi zice senina ca ea nu a vazut in viata ei „Pisicile aristocrate”. Pana mea, crezi ca stii pe cineva si iti spune o chestie din asta… Demoralizator!

  4. Pe tuluz, berlioz si mari chiar i-am revazut acum vreo luna. Sunt irezistibili!
    In aceeasi idee, multi n-au habar de povestile lui Andersen sau ale fratilor Grimm, asa ca…

  5. Da, Andersen, face filme misto. De Grimm stiu doar ca au fost in Matrix. Sau? :))

  6. Coyote, eu stiu c-a jucat si la Mondiale, Grimm ala… Sau, era Cupa Cupelor?

Lasă un răspuns

