Nu va tin mult, dar

E ciudat sa-ti ai seful in lista de iahu. In primul rand ca odata adaugat simt ca nu mai pot pune toate prostiile de statusuri. Cel putin nu cat stau la birou, adica cea mai mare parte din zi. In al doilea rand, cand vbesc/ scriu cu el tre’ sa pun cratime si sa folosesc space-ul corect. In al treilea rand, e dubios cand mai scap cate-o limba scoasa.
Sefu nu-mi citeste blogul si sper sa n-o faca niciodata. M-ar inhiba total. Daca totusi ajunge accidental pe aici, sau indrumat de vreun „bine intentionat”, tin sa precizez din tot sufletul ca SEFU E ERA FOARTE SIMPATIC!

p.s. Uitasem cat de mult imi place Kevin Spacey. Am vazut insa Shrink si mi-am amintit.

p.s.s. Parov Stelar suna mai bine live decat recorded.

2 comentarii

Din categoria ala bala portocala

2 răspunsuri la „Nu va tin mult, dar

Lasă un răspuns

