Cuuprins si incheiere: London rocks

Pt. ca intalnesti in toata aglomeratia aia (cateodata sufocanta) toate mixurile posibile de rase/oameni, auzi toate limbile + accente fara numar, observi stiluri vestimentare aparte/curajoase, asculti muzici cool si de avangarda, te lovesti de tot felul de apucaturi culturale.

Mi-am facut de cap si am exagerat cu junkfood-ul si cola (era imposibil sa rezisti, mirosea a ceapa prajita + carne din 100 in 100 de m) si m-am umplut de cosuri.

Nu am setat telefoanele pe ora lor, motiv pt care in noaptea dinaintea revenirii am sarit buimaca in strada cu tot cu bagaje la 2:30 in loc 4:30, si-am asteptat taxiul ciufuta pana cand compatriotii insotitori (chiar mahmuri grav) ne-au semnalat eroarea profunda in care ne aflam. A fost amuzant, desi nu pare.

La Science Museum aveau tot felul de aparate la care puteai face tot felul de teste. Siii, intre altele, am facut unul care determina cat % gandesc ca o femeie si cat % ca un barbat. Mi-a iesit 50-50. Coincidenta sau nu, azi mi-a spus un tip ca el ma place fiin’ca am minte de barbat si „asta e un mare compliment”.

Inapoi la subiect, n-am apucat sa vizitez tot ce voiam, desi piciorusele mele au suferit cumplit la maratoane de umblat 10h/zi. Chiar si asa, am un zambet larg pe toata moaca de cand m-am intors.

Acum niste poze si replica: „Yes love, it’s fantastic, isn’t it?”

3 comentarii

Din categoria Jinx says

3 răspunsuri la „Cuuprins si incheiere: London rocks

  1. FataDinLuna

    Frumoase cadouri ne-ai adus din London. Ma si intrebam pe unde ai disparut

  2. Iete ce supriza mi-ai facut :)

  3. FataDinLuna

    i can do that, you know i can..:)

Lasă un răspuns

