Pen’ca n-am stare de scris tot ce am de povestit intr-un singur post

Azi despre concert. Nu ma asteptam sa aiba si (atatea) momente amuzante. Nu ma asteptam, de asemenea, ca vocea lui Chris Martin sa fie atat de buna live.

Jay Z mi-a placut neasteptat de mult, desi nu stiam decat o sg melodie a lui (99 problems). Dupa ce a terminat de cantat a zis ceva de genu ca urmeaza sa cante unii, niste obscuri care au si ei 2-3 hituri (aka Coldplay). In timp ce cantau obscurii a intrat iar pe scena si-am avut un moment Jay Z/Coldplay. A izbucnit coplesitor tot stadionul (si btw, da, wembley este incredibil de mare). Au cantat Lost, pe care de cand am revenit o ascult in continuu. Au fost simpatice momentele de familiaritate/harjoneala prieteneasca dintre Jay Z si la Chris Martin. Au culminat cu Martin pus la podea de Jay Z.
Mi s-a parut misto ca pe la jumatea concertului Coldplay s-a dus la capatul celalalt al stadiuonului si-au cantat si acolo, a.i. sa-i vada mai de aproape si cei care aveau bilete in zone mai putin ok. Cu ocazia asta i-am vazut de la 2 m distanta de 2 ori.
A, la inceput au avut niste momente cu Simon Cowell – respectiv diverse replici spumoase de-ale lui proiectate pe ecrane si intercalate ca raspunsuri la intrebarile/reactiile lui Chris Martin – ne-am hlizit toti maxim. Trebuie vazut, nu poate fi povestit.
La final ne-au anuntat ca se vor imparti niste CD-uri cu ei. Am primit si am ascultat, sunt 9 melodii din diverse concerte de anul asta. Mi s-a parut dragut gestul.

Atat pt azi, nighty!

4 comentarii

Din categoria Jinx says

4 răspunsuri la „Pen’ca n-am stare de scris tot ce am de povestit intr-un singur post

Lasă un răspuns

