Ecstatic

Nushtu daca v-am mai zis, dar sunt am o slabiciune pt. Anglia. Si englezi. Si limba engleza. Si modul de viata englez. Si cultura britanica. Plus muzica lor. Si comportamentul. Pana si mancarea… Sau stilul. Am zis de accent? Dar de rafinament? In fine, v-ati facut o idee. Ce demonstreaza clar ca sunt cea mai desavarsita admiratoare a britanicilor e faptul ca, ei bine.. (tobe, cimpoaie, fluiere, strigaturi si alte chestii) … conduc o masina frantuzeasca! Si de parca asta nu era suficient, imi e si draga! Cum demonstreaza? Pai e ca un fel de exceptie care confirma regula. Pt. a-mi proba atasamentul profund fata de britanici, exceptia asta trebuia sa fie dureroasa pt ei. Si ce lovitura mai grea decat indragirea a ceva de provenienta franceza!
Revenind insa. Scriu toate chestiile astea pt ca maine plec la Londra cateva putine zile. Si mai scriu fiindca pt. mine e big deal. Londra e singurul oras pe care am vrut cu disperare sa-l vad, si acum, in sfarsit, s-au aliniat planetele favorabil. Daca mai e nevoie s-o spun, e un fel de Mecca personala.
Asadar pe saptamana viitoare, cand revin sper cu multe poze si sufletul plin ochi de bucurie.

2 comentarii

Din categoria Jinx says

2 răspunsuri la „Ecstatic

  1. ipo

    Pai nici nu prea ai avea ce marca british de masina sa ai. Rover a dat chix, Vauxhall e de fapt Opel, Mini e BMW… Nici macar marci scumpe ca Lotus, Aston Martin sau Rolls Royce nu mai sunt proprietate britanica.

  2. sa vizitezi pub-urile neaparat. au un farmec aparte.

Lasă un răspuns

