De ce nu e bine sa socializezi cu sefu

Sefu – Sa vezi Inglorious Bastards, e genial! Si cine-a zis ca Brad Pitt nu a jucat asa bine, abereaza! A jucat foarte misto! Hai ca nu-ti povestesc, dar recunosti stilul lui Tarantino inca de la inceput. Debuteaza cu imagini ca de western asa si apoi… ma rog nu-ti zic, dar e foarte tare! E si violentza explicita, practic toate amprentele Tarantino, merita!
Eu – Aha, pai da, nu-mi spune… Chiar vreau sa-l vad.
Sefu – Da, am ras cu lacrimi, Brad Pitt e un psihopat d’asta meltean, trece prin tot felul de intamplari idioate si la final ce se gandeste el… nimic altceva decat sa-l omoare pe Hitler :)) Si-l omoara! :))
Eu – …. ?!
Sefu – Oh, na ca ti-am zis… Oricum, merita sa stii, e foarte bun!!

2 comentarii

Din categoria ala bala portocala

2 răspunsuri la „De ce nu e bine sa socializezi cu sefu

  1. Un foarte bun SF, zic eu.

  2. E ok filmul, dar nu m-a impresionat.

Lasă un răspuns

