Aaa, ca mi-am amintit: ce e fitza si ce e decentza

Faptul ca vreau apa calda si baie proprie oriunde m-as caza, nu ma face fitzoasa, ci decenta.

Faptul ca ma stramb langa putiferi nu e fitza din partea mea, ci indecentza din partea lor.

Faptu ca prefer vichy in loc de nivea poate intra la fitza, desi la un anumit salariu (nualmeu) e numa decentza. Oricum, sunt de principiu ca la mancare si produse de ingrijire nu te zgarcesti.

Faptu ca nu-mi dau fundu jos din masina sa mai „iau contact cu realitatea” prin autobuze nu ma face fitzoasa, ci doar hipersatula de flora si fauna ce le populeaza. Ii compatimesc fara pic de aroganta pe decentii care nu au de ales si sunt recunoscatoare ca am scapat.

Faptu ca nu mi-as face niciun concediu in romania, din nou, nu intra la fitze, ci la decentza + respect fata de mine si banii munciti de mine. La cat costa marea/muntele in romania si ce servicii de kkt sunt, fitza, arogantza si-n acelasi timp penitenta ar fi sa mi-l fac aici.

Precis mai sunt si altele, imi scapa acum. Revin.

11 comentarii

Din categoria Jinx says

11 răspunsuri la „Aaa, ca mi-am amintit: ce e fitza si ce e decentza

  1. faptul ca vrei vecini de treaba care sa nu sara in sus cand iti misti tocurile pe podea, facptul ca vrei ca atunci cand ploua sa nu mergi cu barca prin oras, faptul ca vrei sa faci 100 km in mai putin de o ora pe autostrada… tot decenta se numeste. continuam?

  2. Faptul că vorbesc româneşte şi am pretenţia să fiu înţeles din prima nu mă face arogant.

  3. zaqk – stau la parter, deci macar cu tocurile nu-i stresez. Mi-as dori totusi vecini care sa nu-si mai scuture toata casa in gradina din fata blocului. Tot asa, din decenta.

    motanes – de cele mai multe ori chiar suntem intelesi din prima. Ca se pretinde altceva e doar fitza/arogantza.

  4. ipo

    Daca as veni cu masina la serviciu in conditiile in care ma tarasc prin trafic 50 de minute, ascultand radiouri de kkt, cand as putea sa merg cu metroul, la o fractiune de pret, citind ziarul, fara sa fiu foarte inghesuit de mosi transpirati, ar fi o fita.

  5. ipo – sunt si oameni fericiti care ajung cu metroul fix unde au nevoie, fara sa schimbe inca 2 mijloace de transport. Pt restul, masina e doar decentza.

  6. Eu am fost foarte multumit de concediul in Romania. Si l-as mai face. :)

  7. lektor

    par ciudat daca va marturisesc ca-mi place sa petrec an de an o saptamina in bucuresti?

    anul asta am stat noua zile.

  8. 1st – sper ca nu mie mi te adresezi la plural :)

    2nd – tu nu traiesti in romania, iar de bucuresti te leaga in primul rand nostalgia vremurilor petrecute aici si prietenii.

    3rd – in cele 9 zile/an petrecute aici nu te lovesti (sau cel putin nu ajungi sa te exaspereze) mitocania, mizeria, romanismele, crizele, interactiunea cu institutiile statului etc

  9. lektor

    bine, la o adica as rezista chiar si o luna :)

Lasă un răspuns

