Asirom sax

Lovesc masina in 2008, ma aleg cu bara din spate nitel zgariata. O gasesc apoi zgariata si in parcare pe lateral. Ma duc la asirom, mi se fac 2 dosare de dauna. Intreb de ce 2, mi se spune ca asta e procedura. Intreb daca ma va afecta in vreun fel ca sunt 2 dosare, mi se raspunde ca nu. Buun. Decid sa nu bag masina in service atunci, avand in vedere ca erau chestii minore. Vine 2009, intra unu in mine, mai zgarie putin spatele, il las in pace. Apoi busesc eu pe unu in fund, mi se deplaseaza un proiector. Ma duc sa-mi fac dosar, agentul ma intreaba daca nu vreau sa-mi faca si pt zgarieturile noi, in ideea ca daca tot o bag in service sa repare tot. Repet intrebarea: conteaza/ma afecteaza numarul dosarelor? Nu, doar la polita casco de anul viitor. Zic bine, 2 dosare.

Acu vreo luna bag masina in service s-o fac gigea. Sunt anuntata ca masina e gata din data de 17 iulie. Intre timp:

– luni, pe 20 iulie, dupa ce am sunat la vreo 4 nr de telefon, asirom imi spune ca nu a primit decat 1 dintre cele 4 dosare

– forwardez eu catre asirom dosarele lipsa, mi se spune ca in 2-3 zile vor trimite acceptul de plata

– marti/miercuri/joi/vineri, am asa un filing si sun la 10 nr diferite de telefon, date de catre diverse birouri asirom, sa aflu initial daca si apoi de ce nu au fost trimise avizele de plata. Nu raspunde nimeni. Da, 4 zile nu raspunde nimeni, la 10 nr.

– plina de draci, trimit un email in consecinta in care reiau toata povestea, cu rugamintea sa obtin fie o rezolvare rapida a situatiei, fie o explicatie solida

– se face 27 iulie, ma pun iar pe telefoane, reusesc sa vorbesc cu managerul de daune, care verifica in sistem si imi spune ca ei au trimis acceptul de plata pt toate cele 4 dosare

– il rog sa mi le forwardeze, imi spune ca asta face

– jumatate de ora mai tarziu, nici un email, revin cu telefonul. imi indruga nush ce referitor la unul dintre dosare, zic bine, le astept pe celelalte, pt ca service-ul deja primise acceptul pt 2 dosare, deci da-mi-le doar p’alea si hai odata

– mi le trimite, le forwardez eu service-ului, constat ca unul dintre devize e gresit: alt service, alta masina, alt numar de inmatriculare, tot tacamul

– dau email ieri idiotului sa-i semnalez eficienta

– intre timp aflu ca pt a ridica masina, tre sa platesc 17 milioane. Poftim? Da, pai aveti 4 dosare, rezulta 4 fransize. Pai masina a intrat o singura data in service! Nu conteaza, 4 dosare, 400 euro. Adica platesc casco, si apoi platesc si fransiza 70% din casco-ul pe tot anul?? Da, nu v-au spus cei de la asirom cand v-au facut dosarele? NU! Ati intrebat? Muahahaha.
Si da, inca astept ultimul accept de plata corect de la managerul de daune.

7 comentarii

Din categoria Jinx says

7 răspunsuri la „Asirom sax

  1. Îmupşcaţi, spânzuraţi, daţi la mistreţi. Şi apoi iertaţi, că suntem oameni, totuşi, ce dracu’…

  2. de fapt oamenii astia sunt in o misiune nobila: sa ii invete pe cei din jur sa nu isi mai loveasca masinile. in rest, toate minunate :D

  3. Alexandru C

    mai fetitza , nu stau sa iti redau un contract casco dar era de datoria ta sa citesti ce inseamna o asigurare casco si ce obligatii are asiguratul in orice dosar de dauna , tu cu manuta ta ai semnat contractul ala in care se specifica CLAR CA LA FIECARE DOSAR DE DAUNA SE OPRESTE FRANSIZA , iar pt faptul ca service-ul este probabil un garaj in spatele blocului ca de obicei un service respectabil cand zice ca a trimis un deviz pt accept chiar il trimite da ASIROM nu are nici o vina ca aia sunt niste indolenti si nu au binevoit sa trimita devizele la toate cele 4 dosare..regret ca treci prin chinu asta dar probabil ca dc citeai atenta contractul CASCO si te duceai la un service serios poate nu se ajungea aici . cu respect un inspector care ti-a lucrat unul dintre cele 4 dosare

  4. Alexandru C

    si mai e o treaba …acu ca ai deshis subiectu asta …ai 4 evenimente din care 2 din vina ta , citeste si u conditiile casco (sau pune pe cineva sa iti traduca) conditiile contractuale la orice societate de asigurari din uniunea europeana si o sa iti schimbi parerea, societatile de asigurari asigura niste bunuri nu sunt case de ajutor reciproc sa poti repara masina de 100 de ori si sa platesti la fel cu unu care are 5 ani fara daune . PS: ITI DIVULG UN SECRET : ACCEPTUL DE PLATA NU EXISTA STIPULAT NICAIERI ACESTA REPREZINTA O BUNAVOINTA DIN PARTEA SOCIETATII DE ASIGURARI CA TU SA IEI MASINA DIN SERVICE INAINTE DE TERMENU SPECIFICAT IN CONTRACT PENTRU PLATA ….NB

  5. Alexandru, cu acelasi respect, sa le luam pe rand:

    – era de datoria mea sa citesc contractul, de acord, insa lucrurile s-au desfasurat ca in majoritatea cazurilor: „semnati aici si aici, poftiti chitanta, restul, o zi buna”. In plus, am intrebat de fiecare data ce implica numarul de dosare. In fine.

    – daca vei reciti cu atentie, vei observa ca serviceul a trimis emailurile corect si la timp, la asirom s-au pierdut. Dovada in sensul asta: service-ul mi-a forwardat mie emailurile ca sa vad ca au fost trimise, EU le-am retrimis la asirom.

    – service-ul nu este unul in spatele blocului, ci chiar al reprezentantei, masina fiind inca in garantie. Daca intr-adevar ai lucrat la unul dintre cele 4 dosare, ar fi trebuit sa stii.

    – acceptul de plata e bunavointa zici. Din punctul meu de vedere, ca platitor de casco, nu vreau decat sa ma duc cu masina in service si sa plec cu ea de’acolo cand e gata. Nu 10 zile mai tarziu! Meciurile dintre service si asigurator nu sunt treaba mea, nu ma privesc! Service-ul e de kkt ca imi tine mie masina acolo pana accepta plata asiguratorul (ca ce chestie?!au un contract, sa-si rezolve fara sa ma implice pe mine!), asiguratorul e de kktt pt ca desi dosarele alea sunt facute de el, le pierde, le gaseste, le dezmiarda si sta nus cate zile sa se gandeasca daca le da drumu la plata!

    Concluzia mea? Si service-ul si asiguratorul fura clientul. De bani, timp si nervi.

  6. alexandru C

    ok ai fost obligata de garantie da ma bucur ca te-ai comvins de faptul ca service-ul e de kkt , chiar dc e reprezentanta, io cunosc service-uri care lucreaza cu responsabilitate mai mare decat toate reprezentantele din buc, si spre surprindere au preturi mult mai mici decat reprezentantele , inca o data sorry,dc te mai pot ajuta cu ceva alexxx8205 pe yahoo e mailu meu , ma anunti

  7. bogdan

    Eu mi-am gasit masina plesnita in parcare,noua .
    „Norocul” meu ca un vecin l-a oprit pe individ dupa care cum se face ii iei asigurarea ca sa o repari. Pana aici toate bune si frumoase si cei de la daune amabili ca se repara ca nu astepti dar nu am stiut de acest ASIROM o firma de tot rahatul. S e pare ca astia au numai drepturi dar obligatii?, lasa-le naibii.Nu mai stiu ce sa mai fac, am sunat la vreo 5 nr de tel de la buc, toti numai minciuni ca azi camaine si asa au trecut 20 de zile, ptr ca cei de la service asteapta banii, eu am devenit o dubla victima.
    Intr-o zi am mai sunat sa vad poate poate s-o fi rezolvat ceva cand am dat peste unu’ ce sa vezi asta incepe sa ma ia ca lucrurile merg prost din cauza celor care l-au votat pe basescu, ca ne meritam soarta
    FRATILOR FUGITI DE ASIROM ESTE O MARE TZEAPA
    NISTE NENOROCITI stai cu masina in service atata timp ca un nenorocit de acolo sa se deranjeze sa dea accept de plata, dar cand iau rca se rezolva rapid
    NU MAI PUI CA AU SI CEL MAI SCUMP RCA

Lasă un răspuns

