Autoportret

La un moment dat ma plictisesc. Sau ma satur. Si plec sa caut altceva. Alta stare, alt parfum, alti oameni. O fac, cred, in egala masura si cand mi-e bine si cand nu. Vreau mereu si altceva. Si nu-mi trebuie neaparat pretexte serioase pentru schimbari. Ma leg de orice, extrapolez, si gata, problema rezolvata. (ma intreb ce-ar zice psihologul) Am totusi niste fixatii. Si ele de obicei vizeaza oameni pe care tin neaparat sa-i fac sa vada/simta chestii cum vreau eu. Cand/daca am reusit, plusez. Creca tine de-un orgoliu cretin. Uite, asta ar fi o constanta in viata mea.

2 comentarii

Din categoria personale

2 răspunsuri la „Autoportret

  1. Meriţi un Ford K galben. Cu floricele pictate pe el. :P

Lasă un răspuns

