Bifate in adolescenta

– furat catalogu si moitvat absente + modificat note
– incuiat diriga in sala de sport dupa o imbranceala zdravana
– nota 7 la purtare
– confundat la o lucrare biologie copulatia cu populatia, copiat gresit, scoasa in fata clasei impreuna cu colega careia ii suflasem gresit, admonestata pt insolenta
– fugit frecvent din casa pe geam sa merg in club, intrat tot pe geam la intoarcere. mama a aflat cativa ani mai tarziu
– spart capul surioarei (din greseala, eu doar am impins-o sa nu manance toata budinca. inca am mustrari de constiinta)
– dat petrecere in primul weekend in care am ramas sg in clasa 9 si chemat toti vecinii + prietenii din alte cartiere. moment de fericire maxima cand autobuzul s-a golit si-am constatat ca toti venisera la mine.
– sunat, dat intalnire si tras teapa unor colegi si mai ales tatilor lor retarzi care veneau la intalniri cu colegele fiilor lor pe care nu le cunosteau si cu care abia terminasera de vorbit la telefon prima oara(in premiera si exclusivitatea, soc!aveam nume de cod raluca)

Atat imi vine in cap acum.

Un comentariu

Din categoria personale

Un răspuns la „Bifate in adolescenta

  1. low profile

    Mai sa fie! Sigur nu ne stiam pe vremea aia? :) Mi-am adus aminte de mine in copilarie+adolescenta :)

Lasă un răspuns

