Finlandia Midnight Sun Party

Mi-e somn. M-am trezit cu greu la 10 si ceva. Si asta doar multumita colegului pisi care m-a rugat sa-l agat de pe drum. Dar sa va zic de aseara.
Degeaba am confirmat prezenta, nici eu nici capra cu care-am fost nu eram pe lista. Amandoua ne uitasem si cartile de vizita acasa, parca nu (si) in interes de servici mergeam. In fine, am intrat si-am inceput sa analizam ce se petrece. Bronzu de solar, da. Silicoane, deisgur. Lume la agatat, bifat. Ii stiti p’aia care umplu paginile revistelor de paparazzi? Erau cam toti acolo. Ne-am intalnit si cu niste familiari, am si socializat, capra s-a pus pe baut. A si disparut prin parcare vreo ora cu fostu/actualu/indefinitu. Nu s-a-ntamplat nica din ce gandeam, dar oricum, cand a revenit s-a oprit direct la bar. In apararea ei, nu te prea puteai opri din cocktailurile alea. Am baut si eu, da’ mai putin, cineva trebuia sa conduca. Mancarea laudatei Sara La Fountain e intr-adevar yumm, pacat ca nu-mi prea era foame. Ce mi s-a parut tare e ca amenajasera 2 separeuri, unul pt masaj/aromaterapie, altu cu fortune teller. Cum pe mine masaju ma doare, m-am oprit la ghicitoare. Cica am o combinatie misto. Sunt toata o inima + rational foarte conturat. Daca zice ea ca e de bine… A, mi-a spus si ca toti banii pe care-i voi avea vor fi aia munciti de mine. Si o spunea admirativ, pana mea. Adica io de ce sa nu am vreun potent financiar care sa produca suficient a.i. io sa stau sa ma relaxez cand nu mai am chef de munca. In fine, speranta moare ultima. A cantat si loredana, era si ziua ei, a lansat si cel mai recent album. Ba, misto. Fitza fitzelor n-a rezistat sa nu se batzaie.
Overall, creca a fost cel mai cool eveniment la care am fost anul asta.
Acu hai sa mai si muncesc ceva pe ziua de azi. Nu de alta, dar ghicitoarea mi-a spulberat visu.

6 comentarii

Din categoria Jinx says

6 răspunsuri la „Finlandia Midnight Sun Party

  1. dude… nasol…
    chiar… imi pare rau.

    adica.. ok, pana si loredana-cea-sarbatorita are bani munciti de ea. cat sa nu duca lipsa. da’ nu i-a stricat bai nene sa il aiba si pe barosanu’ langa ea. nu i-a stricat. ca nu strica. deci… nasol…
    imi pare rau…

    dar nu-ti pierde speranta!!

  2. uite ba, cineva care stie despre ce vorbesc. nu bulshit gen „iubirea n-are nevoie de alceva, sufletu si dragostea sunt tot ce conteaza” blabla

  3. mdeah, si la ce m-a ajutat? tot din dragoste m-am maritat :)

    bai, si aveam plan cu moguli din tanara adolescenta. pff..
    deci macar tu. cineva trebuie sa ma razbune!

  4. De unde se vede ca in fiecare femeie exista o pitipoanca ce se chinuie sa iasa la suprafata. Cica jinx a purtat tocuri saptamana asta, pe cand si tu, miki?

  5. miki – o sa-ncerc sa ma bat cu soarta! pt mine, pt tine, si in ciuda tuturor profetilor! desi, intr-un acces d’ala rational, presimt ca tot „dragostea va invinge.”

    nashu_mare – daca pitzipoanca inseamna a nu fi ipocrit, io mi-o asum cu bucurie.

  6. Pingback: Te-am prins vrajitoareo! « jinx’s blog

Lasă un răspuns

