Epilatul pe maini

Deci da. Plin de fete cu efectiv blana pe maini. Iese atat de tare in evidenta incat nu inteleg cum de e inca acolo. Degeaba se „aranjeaza” in rest, parul ala de pe maini, mult si inchis la culoare, strica tot. Nu fac pe nebuna, nici eu nu ma epilam pe brate pana mai acu vreo 2 ani. Dar desi aveam ceva gen puf, dupa ce-am scapat de el prima oara n-am mai vrut ca bratele mele sa arate altfel. Pe langa aspectul estetic mai placut, pielea e evident mai fina. Asa ca indrazniti.

p.s. se poate folosi epilatorul cu incredere. Eu am incercat si cu benzile cu ceara, dar in apropierea zonei de unde se ia sange pielea e foarte sensibila si cand am tras mi-am spart vase de sange. Deci grija.

8 comentarii

Din categoria Jinx says

8 răspunsuri la „Epilatul pe maini

  1. Apropo de asta, estetic vorbind, stii ce e super tare? Epilarea inghinala cu model. Si mai mult decat atat, mai misto ar fi modelul tematic in toi cu perioada anului sau cu alte activitati specifice persoanei. Daca e iarna ar putea fi un globulet sau un mos craciun bonom, de ziua nationala ar fi bun tricolorul, de Paste doua oua ciocnindu-se si, de ce nu, o saorma pentru gurmanzi.

    Va rog, indrazniti!

  2. You are a sick, sick man.

  3. Da, stiu, am stat ieri prea mult la soare. Cred ca noaptea luminez.

  4. Si burta? Burta e bine?

  5. Uitasem de asta. Reclama: poza cu burta mea, exclusiv la mine pe blog. :D Din pacate pentru adevarul stiintific, poza predateaza statul la soare.

  6. Incep sa ma gandesc cu neliniste ce ne asteapta pe noi, barbatii, daca eticheta o sa ne ceara sa scapam de cat mai multe pilozitati. Deocamdata, a devenit de bun simtz sa nu ai par la subratz si pe spate, eventual pe abdomen. Optional, este vizata zona inghinala. Deocamdata. Femeile nu au decis unanim daca un barbat trebuie sau nu sa aiba par pe piept. Unele prefera „ferocii”, altele, nu. Cert e ca ambele tabere sunt la fel de categorice. Ai dat jos parul de pe peptu-tsi de arama, este gay. Nu, l-ai dat? Esti gorila. Ca barbat, incepi sa ai dileme: oricum ai face, tot nu e bine. Dar daca se va ajunge la paru` de pe antebratse si la cel de pe picioare… ma las pagubas.
    In ceea ce priveste „puful” de pe maini, la femei, daca e putin vizibil, mi se pare o exagerare sa te dispensezi de el.
    Ma uit la parul de pe falange si imi trece prin cap un emoticon care inca nu s-a inventat.

  7. Anarchaeus – eticheta sau nu, metrosexual sau nu, la subratz e un must sa nu existe par. Imho, nici pe spate/piept/burta, mai ales daca e excesiv.

  8. loreley64

    a avut si Badea o emisiune pe tema asta….si sa fiu sincera m-a facut sa-mi privesc mana. aveam cum spui si tu oarece pufulet care se decolora la soare si nu se vedea neam, dar dupa emisiunea lui m-am riscat sa incerc. De-atunci am devenit dependenta de epilatul bratelelor, si sincer chiar nu inteleg femeile care se aranjeaza, se dichisesc si-si lasa bratele „imbracate”….

Lasă un răspuns

