Bla bla

Mie-mi place rau ploaia. Mai ales in weekend. I-asa bine sa stai in pat cu geamu larg deschis sa mirosi aeru ala, sa vezi copacii cum sec latina si sa se-auda ropoteala aia. Cand te plictisesti te uiti la filme. Tot din pat. Am vazut he’s just not that into you, body of lies, twilight si gran torino. Primul e plin de truisme comportamentale. Oirsicat, numa bun de sambata pe genu leneveala. Cel mai tare m-a amuzat un scurt dialog intre scarlet johansson, super fericita si entuziasmata ca a castigat nush ce kkt, si-o casiera imuna la fericirea blondei si extrem de blazata:
s.j. – Omg, omg, are you kidding??!!
c. – I don’t do kidding.
Ahahahaha. Tre sa vedeti faza asta!

Body of lies e fix genu meu de film. Mi-a placut, recomand. Di caprio nu-m spune nimic ca barbat, dar actoru e talentat. Twilight m-a tinut relativ atenta doar vreo ora, dup-aia am dat direct la final. Totusi, actoru principal e dragut. Si-n plus mi-a starnit iar chefu de puteri d’alea. Gran torino…na, ce sa zic, regizat de clint eastwood. Merita.

In rest, ce sa zic, duminica a fost pe atat de plina si agitata pe cat a fost sambata de linistita. Nush de ce scriu io chestiile astea de fapt, cre’ca ma poseda un soi de exhibitionism.

p.s. am inceput sa moderez comentariile. in ultimu timp au aterizat p’aici tot felu de dubiosi.

6 comentarii

Din categoria ala bala portocala

6 răspunsuri la „Bla bla

  1. Am avut ceva probleme cu ploaia da’ m-a ghidat turnul de control si am pus-o jos.

  2. lowprofile

    Daca stiam ca te uiti la twilight, iti faceam o vizita la fereastra. Apropo, sunt foarte aproape de un C30 :d imi maI lipseste paltonul…hahahaha

  3. ipo

    Ceea ce-mi aduce aminte ca mi-am pus net din nou acasa de o luna (Clicknetul e doar un semi-net deci nu se pune ca-l aveam inainte) si n-am vazut niciun film. O sa-i dau bice saptamana asta. In alta ordine de idei ce poate fi asa de dubios intr-un comment? In afara de pleiada de spammeri, trolli, pustani si hateri, zau ca nu am mai vazut demult ceva interesant.

  4. lowprofile – si fizionomia tipului si puterile.
    ipo – pai io-i numesc dubiosi p’aia care-mi injura comentatorii fara argumente, p’aia care se ofera sa-mi condimenteze viata sexuala, p’aia care-mi scriu ca putza lor are 22 de cm, samd.

  5. Mah, tu ai o problema cu sexul. Una-doua aduci aminte de el. :D

  6. nashu_mare – exaaact! =)) si asa, ca un fel de inside joke, nush de ce, dar venind de la tine nu m-a surprins replica :D

Lasă un răspuns

