Deci premiile APTR 2009, cum ar veni

Ba, sincer, nu prea voiam sa merg. Dar na, daca-i ordin, cu placere. S-a dovedit ca am avut reticente neintemeiate, pt ca a fost amuzant. Le iau in ordinea decernarii.

Mircea Badea – premiul pt one man show si cel mai tare discurs de multumire :)) Vedeti inregistrarea emisiunii in care a reprodus discursul aici.

Ordinea Zilei – cel mai bun talk show

Stirile Antena 3 – cel mai bun jurnal de stiri

Reporter Special – marele premiu APTR – coordonator Vlad Petreanu. Adelin Petrisor i-a strigat lui Vlad ceva de genu „bine petreanu, cel mai tare blogger”. Mhm, nush cum sa interpretez :D

Adelin Petrisor (nu mai stiu cine l-a prezentat, dar a facut-o foarte amuzant), Mondenii si Emil Hurezeanu au fost premiati de asemenea, in rest n-am retinut exact.

Am pus si niste poze naspa.

8 comentarii

Din categoria media

8 răspunsuri la „Deci premiile APTR 2009, cum ar veni

  1. lowprofile

    N-ai adormit?

  2. ntz, n-auzi c-a fost funny :D

  3. lowprofile

    Sa inteleg ca ai trecut prin toate starile… :))

  4. mie imi plac pozele. ma dixtreaza maxim fetzele lor. ultimele 3 poze, cu echipele din spatele vorbitorilor, mi se pare cele mai tari. si dana grecu, cu pirueta aia de nu inteleg exact ce scop avea. dar arata dixtractiv.

  5. miki – ce sa zic, scopu meu n-a fost s-amuz, dar na, sunt constienta ca daca am vreun talent fotoricesc e f bine ascuns :D si dana nu facea pirueta, sclipirea mea artistica a facut sa para asa :D

  6. stiu si stiu.
    dar am analizat si eu materialul care mi s-a oferit. iar gravitatea jurnalistica nu prea apare pe-acolo.

    dar daca vrei, sa stii ca pot sa mint frumos! credibil chiar!

    …desi mie chiar mi se pare interesante si asa. gen… sunt personalizate. cu viziune. viata din spatele camerelor de filmat. or so.

  7. =)) cum scrii tu, ca un jurnalist/artist/analist :D

  8. …sunt mult prea buna!
    ma duc sa dorm, ca ma sufoc cu minunatia mea! :)

Lasă un răspuns

