Petrecerea Raspiua

Aseara m-a corupt sor’mea sa mergem la Raspiua party. Nu mai stiam adresa exact, dar puhoiul de omenire de-afara m-a ajutat la identificare. Am avut bafta sa gasesc loc de parcare chiar aproape de intrare, dar pentru a intra efectiv in cladire a trebui sa ma strecor printre ciorchini de oameni. Dupa ce-am urcat cateva trepte am stat la coada! sa intru in hala sau ce dumnezeu era aia. Sus m-am intalnit cu cosmin care-mi spunea ca na belea, nu se-asteptau la afluenta asta de oameni si ca e haos. Hop tzop a venit si politia, care nu-ntelegea de ce se blocase strada. Au urcat si-au rezistat inauntru 2 minute. Era sauna. Io am fost ceva mai breaza. Am stat cat sa beau o apa, m-am salutat cu 1-2 cunoscuti si-am plecat. Fratilor, conceptu petrecerii foarte tare, dar pe viitor ori aduceti muuulte aparate de aer conditionat, ori organizati in alte anotimpuri. Hai pa.

3 comentarii

Din categoria Jinx says

3 răspunsuri la „Petrecerea Raspiua

  1. practic… o petrecere de succes.
    de prea mare succes.

    stiam eu de ce nu vreau fame and glory! :D

  2. dada. cica oricum petrecerea a avut un final apoteotic. s-a scurtcircuitat toata instalatia electrica.

  3. :))) a fost, deci, o petrecere electrizanta

Lasă un răspuns

