Marketerii vietii

Nenicule, sucu simplu de portocale, piersici, cirse, banane sau uatevar nu mai e suficient. Trebe mereu ceva nou, sa rupem piata, sa fim miez. Combinam piersica cu portocale si morcovi. Rezon. Dup’aia banane cu mar si portocala. Acceptabil. Sau gref cu ananas si coacaze. Nu as risca.
M-a pus insa naiba sa cumpar un nefericit de suc cu cirese, acerola(nici nu stiam ca exista un fruct cu numele asta), morcov, portocale, coacaze si naiba stie ce alceva. Frate, deci nu. Nici nu pot descrie gustu. Si nu fiinca e de vis. Si presimpt ca urmeaza combinatii gen pere cu cirese cu ridichi, ananas cu zmeura cu leustean si alte d’astea. Opriti-va! Unele lucruri sunt mai bune simple. Sau ma rog, cat mai simple.

In orisice caz, d’asta din poza sa nu luati.

7 comentarii

Din categoria Jinx says

7 răspunsuri la „Marketerii vietii

  1. Nu e chiar asa rau dupa gustul meu, dar am baut sucuri mult mai bune. Si cred ca ramann la ele.

  2. Io chiar am incercat sa-mi placa. Pt toate beneficiile alea afisdate pe cutie :D Dar uf, fail.

  3. Antioxidanti? Au majoritatea fructelor… plus ceaiul verde… chiar si cafeaua…
    Vitamine? Tot din alte fructe sau sucuri… ca scrie pe ele le face mai smechere? Deloc, pe altele nu scrie si tot acelasi lucru fac.
    Ai de unde gasi beneficiile altundeva. ;)

  4. dar arata asa bine :lol:
    sigur nu e bun?

  5. acum depinde de gust, eu n-am sa mai cumpar

Lasă un răspuns

