De pe bloguri adunate

Cand ajung pe cate-un blog ma uit invariabil si la cum se descriu personajele respective sau ce reguli au. Mai jos cateva exemple care mi s-au parut misto.

pigbrother
Nu injura. Pot bana clase de IP mai repede decat postezi tu.

technical-life
Informatician de gândire, economist la muncă, dobitoc in trecut și idiot (a se citi om cu idei) in viitor…

piticugratis
Cu toate că probabil fac mai mulți bani decât tine, arăt mai bine, fut mai mult și mai des și nu în ultimul rând gândesc mai adânc, nu sufăr de grandomanie.

masa-pustie
Între timp, la masă s-a mai aşezat cineva şi ne-am schimbat cu plăcere unele obiceiuri. Cristian scrie într-un fel care mă face invidioasă, ascultă muzică de avangardă şi scutură spirite.
Nu ştiu cît om scrie. Pînă epuizăm.

calatorprinoras
Aici este locul unde povestesc cum am reusit sa nu fac nimic. Mie iesindu-mi acest lucru foarte bine, in timp ce las celorlalti impresia de o mare concentrare.

badpitzi
Băh….nuștu’ ce să zic. Cre’ că-s perfectă.

subiectiv
Nu fi atit de prost incit sa injuri fara sa stii de ce.

Daca mai aveti exemple, bring it on sau luati-o ca pe-o leapsa.

6 comentarii

Din categoria Jinx says

6 răspunsuri la „De pe bloguri adunate

  1. Multam fain.. M-ai asezat in companie selecta… :P

  2. „Am fost o jigodie ca toţi ceilalţi, dar am avut un Supraego hipertrofiat” – citat potenţialmente celebru dintr-un film care încă nu a fost făcut (public).

  3. @ghost – listen very carefully…it’s not me, it’s you :P
    @anarchaeus – e nu ma-nnebuni :D

  4. Habar n-am… ce pot sa spun e ca ultima mea isprava a fost asta: in numai doua sedinte, psihiatra la care ma duceam ajunsese sa ma intrebe ce tratament as prefera: IMAO, SSRI, benzo… ZOMGZ! :))
    Recunosc ca sunt un tip alienaNt, so, beware!
    (Al dreq, Freud, trebuia sa-ti bagi tu coada cu supraegou` tau! Uite-asa am mai pierdut o potentiala victima.) :D

  5. bine, no more avatars from you :D

  6. Nici macar unul cu… muscate? :P

Lasă un răspuns

