Alo, domnu Basescu, am auzit ca va asumati chestii

Io nu-nteleg care-i faza cu asumatu. Dai legea salarizarii profesorilor, declari sus si tare ca legile trebe respectate, ca investind in profesori investesti in infrastructura umana si deci e important, iar dupa cateva luni vii si spui ca e o greseala si ca-ti asumi promulgarea eronata a acelei legi. Ca nu-s bani, ca destabilizam economia, ca ne ducem dracu toti daca pastram in vigoare legea aia. Bine bine, sunt de acord, hai sa nu ne ducem dracu, dar acu 5-6 luni, cand toata lumea vuia deja de criza, nu stiai ce ne-asteapta? Io creca stiai, dar, ca de obicei, interesele de moment primeaza. Las ca vedem noi ce-o fi mai incolo, plusca efectele nu le simtim noi ci fraerii aia, cum le zice… asa, populatia! Si p’aia oricum ii imbarligam usor, ce naiba, merge de fiecare data. Uite, ies io si spun ca-mi asum greseala cu legea si gata, greseala recunoscuta e pe jumatate iertata. Si daca-mi spune cineva ca tariceacu m-a avertizat, nu conteaza, penca legea oricum a trecut si de guvern, deci mucles si hai c-am rezolvat-o si p’asta. V-astept sa ma votati din nou fraerilor ca sunt onest si-mi asum shit.
Ce vreau io sa stiu, acu ca ti-ai asumat-o-n vorbe, e ce ma fac io cu cuvintele tale. Si nu neaparat referitor la legea asta, (intamplator nu-s nici profa, nici parinte) ci asa, in general. Dincolo de vorbe, asumatu asta al tau sau al oricarui altcineva, implica si ceva practic? O demisie, o taiere din salariu, o penitenta publica, ceva, orice.

2 comentarii

Din categoria ala bala portocala

2 răspunsuri la „Alo, domnu Basescu, am auzit ca va asumati chestii

  1. Băsescu este doar un mincinos. Problema, însă, nu este cu el, ci cu poporul căruia ăi place să se lase minţit.

    Aproape offtopic: Cică era Băse cu Putin. Zice Băse: „Hai, bă Putin, dă-ne şi nouă gaze gratis” Putin: „Îţi dau, bă, da-mi faci o felaţie”
    „Ok, zice Băse, dar te sui pe masă” Putin se uită mirat, dar acceptă suindu-se pe masă. După ce terminî Băse treaba, îl întreabă Putin de ce l-a pus să se urce pe masă. Băse răspunde: „Pentru că eu nu mă plec în genunchi, în faţa nimănui”.

Lasă un răspuns

