Despre fraguri si altele

Verificam acu vreo 2 zile twitteru si vazui ca domnu costin cauta un server de counter strike source. Si-mi venira in minte multele ore petrecute jucand acu ceva destula vreme, cand mama nu-ntelegea de ce ma-nchideam in camera, de ce refuzam mancarea, la cine urlam sa planteze bomba si mai ales de ce, ce-nseamna „runda de cutite, o lom pe varianta, vezi tunel, acopera-ma, i-am dat 90” si alte d’astea =)) . Mai erau meciurile din liga, antrenamentele cu clanu [-FE/\R-] a carei mandra membra am fost, discutiile de pe teamspeaker, strategiile si toate cele. Era fuarte faaannnnn dar ma si enervam =))
Am intrat azi pe server sa vad ce se mai intampla, daca mai stiu comenzile sau sa dau vreun headshot. Suprinzator, dar it’s all in me, nu s-a pierdut nica :D Am jucat nitel, omorat cativa, primit si cutit, plantat vreo 2 bombe si over all am terminat pe plus. Microbu s-a reinstalat, asa ca maine ma duc sa-mi cumpar birou! Pt ca stand turceste si avand tastatura pe jos e greu sa redevin „godlike” :D

Si-un scrinshat ratacit de pe vremea cand jucam „profi” + o poza cu parte din clan la moeciu, unde ne-am intalnit cu toate clanurile din liga :D

6 comentarii

Din categoria personale

6 răspunsuri la „Despre fraguri si altele

  1. La o prima vedere par oameni normali.

    Nu face nimeni un Q3? As fi zis CS dar mi-e teama ca mi-o iau tare de tot. :D Macar acolo poate mai am o sansa.

    Inca nu constientizez pe deplin… fata… CS…divide by zero…

  2. @nashu_mare – chiar sunt oameni normali. si misto.
    cat despre ultima propozitie, iti da cu virgula? :D

  3. Am zis eu ca nu sunt? :P

    Nu a dat nimic, s-a blocat compilatorul.

  4. Bine`ntseles, tu esti tipul cu agrafa in par, nu? :P

Lasă un răspuns

