N-o lua personal

Deci io nu mai pot deci cu bulshitu asta hr-esc „n-o lua personal”. Mentionez inca de la inceput ca nu mi-a fost livrata niciodata replica asta oficios, dar tot aud de ea si mi s-a pus pata. Prin urmare, o sa-m exprim si io opinia, pe care, cum alfel, va rog sa n-o luati personal. Se face ca vine specialiastu vietii de resurse umane/sefu/colegu/gigi beton din drum si-ncepe sa-ti spuna chestii care nu-i convin la tine/la cum ai procedat in nush ce situatie/la modu de lucru/la reactii samd. Cand si-a incheiat pledoaria menita fireste doar sa te faca pe tine sa evoluezi, o baga p’asta cu: „n-o lua personal!”. Hai nu pe bune, da cum s-o iau? Nu despre si cu mine vorbesti? Nu la faptele/deciziile mele te referi? Nu atitudinea mea o critici? Nu avem discutia asta doar pt ca eu sa ma mulez a.i. sa coincid cu fantasma ta despre cum ar trebui sa fiu? Da-mi voie atunci sa-ti spun si eu sincer, ca fac ceva pe suficientza si expertiza ta privitoare la mine. Si in plus, mai ales si neaparat, n-o lua personal!

6 comentarii

Din categoria Jinx says

6 răspunsuri la „N-o lua personal

  1. problema lui gigi este cu prestatia ta profesionala nu cu persoana ta. de aia… nu o lua personal.
    la fel, prietenu tau poa’ sa spuna ca blog-ul tau e de rahat, dar asta nu inseamna ca te iubeste mai putin… e doar prestatia ta personala :))

  2. erata: prestatia ta profesionala…
    prea devreme acum…

  3. zaqk – io am sesizat nuantele tale, tu le-ai sesizat p’ale mele?

  4. jinx, nuantele tale nu stiu care sunt (marturisesc ca la ora asta poate sunt prea prost sa le vad), dar felul in care primesti tu (generic vorbind) feedbacku’ respectiv tine numai de tine (din nou generic vorbind) si de orgoliul tau (idem). daca tu (ibidem) preferi sa o iei personal este treaba ta (am obosit, intelegi ca e generic :P). hr-ul isi face doar treaba, nu? ca noi toti. din pacate treaba lui se bate cu orgoliul nostru…

  5. zaqk – nuantele mele se refera la toti falsii buni samariteni (hr-isti sau nu, care folosesc propozitia cu pricina). aia care ne vor binele(vezi fraza cu fantasma). stii tu, binele ala despre care spui sa nu ni-l lasam luat.

    n-o fi ala cel mai coerent post, dar comentariu asta sper sa fie suficient de explicit ;)

  6. crystal clear!!!

Lasă un răspuns

