Sunt „de vis”!

Cre’ca v-am mai pus ca sunt fantastica. Nu v-am mai spus? Nu conteaza, sunt. Totusi nimeni nu ma striga asa. In schimb mi se spun alte chestii, carora io oricum le-am asociat numa conotatii pozitive, fiinca asa sunt io, optimista si plina de calitati.

balamuco – am inteles, sunt naucitoare. io zic ca e de bine. si daca nu e, macar ma face sa rad
esti ca un cutit care nu te-ai astepta sa taie, dar TAIE, futu-i! – sunt plina de surprize, ce po sa spun, nu te poti plictisi cu mine
ciudata – nu, sunt inzestrata. atat de inzestrata incat tu nu-mi poti percepe subtilitatile
antisociala – nu egzista. iar daca chiar sunt, e vina ta
you need interior mind redecoration – eronat, xanaxul isi face treaba
figuranta – adica te complexez? nvai
bossy – precis e in sensu bun, ca rezolv chestii eficient, nu?

Mai sunt si altele, dar vi le spun pe rand, sa aveti timp sa va acomodati cu fiinta fabuloasa care sunt, egzist si ma aflu.

2 comentarii

Din categoria personale

2 răspunsuri la „Sunt „de vis”!

  1. vorbebune

    Deci, cum procedăm?

Lasă un răspuns

