Din viata mea de weekend

Vineri, cafepedia la terasa, senvisu cu ton de acolo e preferatu meu. Eram destul de pissed of, insa intre draci si frig mi-a fost livrata urmatoarea replica, fara nici o legatura cu ce discutam si care a spulberat tot: „Am inteles, vrei sa te fti cu altu„. M-a bufnit un ras molipsitor, care ma apuca si acu rememorand contextu. Psihologia masculina nu inceteaza sa ma uimeasca. In plus, am auzit pt a nshpea mia oara ca sunt salbatica si ciudata. Buun.

Sambata m-am rasfatat, am facut si ceva shopping si am programat o iesire la Gaia. Ajungem, intregim grupu, si cand sa intram, o mastodoanta de femeie ne spune ca e „private party”. Nush daca era sau nu, cert e c-am ajuns in The dj’s. Ce sa zic, m-am simtit fabulos inca de la intrare, cand un badigard cu un iq infinit mai mic decat muschii, i-a raspuns unei donshoare la salut cu: „bine, la distractie, nu ca tine la munca”. Pff. Am stat ca pe ace vreo juma de ora, timp in care am studiat lumea si clubu. Animatoarele de pe bar erau bune, cu tanga insa prea stramti si prea josi, facandu-le picioarele scurte si fundu ciudat. Overall clubu mi s-a parut unul de cartier si lumea cam tot p’acolo, deci a no no. Am ajuns in Control, observat cativa oameni pe care nu-i mai vazusem de pe vremea cand mergeam in club A si m-am batzait destul de static vreo ora. Am vazut-o cred si pe cireasa, ea chiar dansa. O stiu din vedere de pe vremea liceului, dar n-am vorbit niciodata. M-a batut un gand sa ma duc s-o salut dar prea canta toate melodiile s-am zis ca nue cazu sa-ntrerup. In rest, lume multa, muzica misto, insa aveam chef de condus singura cu muzica tare, asa c-am prins momentu si m-am fofilat.

Duminica invariabil ma trezesc telefoanele pt ca uit sa le pun pe silent. Enervant. A compensat pranzul la mami care mereu ne rasfata cu papa bun si multa dragoste. In rest, am refuzat politicos o iesire la soare si am ratat un apel care se anunta interesant.

A, sa nu uit: am inceput sa ma uit la The beast, un serial despre care am auzit la piticigratis si care pana acum pare misto. Am vazut Easy Virtue si Notorious. Sunt ok. In primul mi s-a parut genial schimbu asta de replici:
– I don’t feel like smiling.
– Fake it, you’re Engllish.

4 comentarii

Din categoria personale

4 răspunsuri la „Din viata mea de weekend

  1. Nu ştiu ce să zic, eu sunt creştin ortodox :P

  2. si-n plus esti si-un domn :P

  3. ipo

    Si Gaia si Control? Gizas, ce combinatie!… :D

  4. Da, imi plac contrariile. Am fost si-n banbu sa stii, doar sa vad fauna in habitatul ei natural :D

Lasă un răspuns

