Ba, du-te naiba si nu ma mai agresa

Ca sa clarificam nijte lucruri, nijte treburi.
Mi pun „busy” pe iahu pen’ca n-am chef de conversatii pe care nu le initiez eu si na, to spit it in your face, nu neaparat pt ca nu mai pot de treaba. Opserf insa ca nu ma prea ajuta si sincer ma cam enerveaza. Ce shoseta mea imi dai mesaj si insisti daca vezi ca scrie busy? Te-ai prins macar ca „busy” ala ma acopera sa nu-ti raspund?
Si daca ma scanezi si vezi ca sunt invizibal, de ce simti nevoia sa m-abordezi cu-n fel de mandrie idioata ca m-ai descoperit si sa-ncepi invariabil discutia ca si cand stem ntr-un fel de complicitate numa de noi 2 stiuta? Sa mai zic si ca rar spui ceva interesant si ca ma faci sa ma-ntreb de ce dracu te-am avut ever in lista? Vorbeam la un moment dat, printre altii, si cu fratzica talent de chestia asta si mi se confesa ca sufera de aceleasi agresiuni virtuale. Inteleg ca periodicul mass delete al persoanelor cu care nu comunic des, relevant sau amuzant nu e suficient si ca trebe ignore; dar ignore mi-e rusine sa dau, gandindu-ma ca poate, la un moment dat, respectivul va avea nevoie de ajutoru meu si ar fi aiurea sa nu raspund. Hm…@#$%^&&**(

8 comentarii

Din categoria personale

8 răspunsuri la „Ba, du-te naiba si nu ma mai agresa

  1. Eu zic că invizibăl e mai tare decât busy. Şi Cichicean mai şmecher ca Vandam. Zic. Sper că n-am alunecat prea lou, că-mi scade respectul de sine apoi şi iar dau bani la psiholog. :P

  2. nu ma ierti, ha? :D

  3. Te iert, dar te ţin minte :P

  4. lowprofile

    Ar fi interesant sa stim cine este fraieru’…

  5. @lowprofile te simti cu musca pe caciula? :D

  6. lowprofile

    Nu, nu ma simt. Ar trebui? :))

  7. loreley64

    daca-ti zic ca lista mea de ignore are de 10 ori mai multi decat in adressbook…ma crezi nebuna :D dar asa e…si sunt scutita astfel de eforturi suplimentare sa explic ce si cum…Cred ca uneori este foarte util sa fii si indiferent :)

  8. loreley64 dap, cam asa :)

Lasă un răspuns

