Trebuia s-o patesc

Pana azi nu mi s-a facut niciodata o farsa de 1 aprilie, dar cea de azi cu siguranta le-ar fi batut pe toate. Mi-a fost inmanata oficios o citatie de la politie cum ca m-a prins radaru in perioada in care conduceam cu permisul suspendat. In caz ca nu stiti, e caz penal si se lasa cu inchisoare. Aveam o singura varianta: sa spun ca era sora mea la volan si sa sper ca dl politist n-o fi vreun zelos care sa vrea sa ne confrunte moacele cu cea de pe inregistrarea video. O sun pe sora mea si ii spun tot. Brotacica imi zice ca daca ia si astea 4 puncte e posibil sa ramana ea fara permis. Pe de alta parte io as ajunge la-nchisoare, deci e de acord. Au urmat 3 ore in care am transpirat evaluandu-mi optiunile si auzind lucruri de genul „iti da cu suspendare daca ai un avocat bun/pt declaratii mincinoase iei 5 ani(apropo de moaca de pe inregistrarea video)/ stie sefu pe cineva si scapi/ hai ca nu te lasam sa te duci la puscarie/ se rezolva dar te costa mult/cunosc io pe directoarea inchisorii de femei nush care…
Am fumat x tigari, am dat reject la toate apelurile, am pus pe hold tot ce faceam si-am alertat pe toata lumea. Sora mea sunase un „bine conectat” sa vedem ce se poate face, iar eu printre accese ba de ras, ba nervoase ma gandeam la chestii ca „tricoul asta imi poarta ghinion”.
La final au venit triumfatori sefu (el a avut ideea) si colegii tavalindu-se de ras :D
Sentimentul ala de usurare nu se compara cu nimic. Cand mi-am revenit nu-mi puteam sterge zambetul larg de pe fata.

P.S. A fost tare un coleg care a zis ca atunci cand ma va da sefu afara n-o sa mai cred si-o sa tot vin la job spunandu-le sa termine cu glumele.

P.S.S. Cele prezentate mai sus sunt inventate si nu se bazeaza pe intamplari sau personaje reale, ergo eu n-am condus niciodata cat am avut permisul retinut.

6 comentarii

Din categoria personale

6 răspunsuri la „Trebuia s-o patesc

  1. Deste

    :))imaginatie bogata.

  2. e bine ca s-a inteles esentialul :D

  3. S-a înţeles. Bine că nu te-a prins :D

  4. lowprofile

    hahaha…pai bai hahalera mica, daca era pe bune trebuia sa te gandesti ca citatia venea acasa, nu la job…

  5. @rogue nu-i asa? cred ca sunt foarte iubita la job :D

Lasă un răspuns

