Sexy

A treat for the gents.

shay_laren_jeans-258

8 comentarii

Din categoria ala bala portocala

8 răspunsuri la „Sexy

  1. Eu am văzut că doar trag de ei şi ies repede. N-am ştiut că se îmbracă aşa greu. O să am mai mult respect de acum încolo

  2. loreley64

    wow….bine ca nu sunt barbat ;) aveam probleme…

  3. eu oricum ma uit destul de fascinata la dansa :))

  4. Eu şi acum mă uit la ea. Nici mâine nu cred ca ma duc la serviciu :D

  5. Frate, dacă asta se chinuie de două zile să se îmbrace înseamnă că… Crezi că dacă o invit la cofetărie mă refuză? Promit c-o ajut la dezbrăcat. Pune şi tu o vorbă bună, că văd că eşti de meserie!

  6. motanes garantez ca nu te refuza :D aproape si eu as ajuta-o la dezbracat (shy smile)

Lasă un răspuns

