Infidelitatea fata de blogroll

Citesc tot felul de bloguri, de ceva vreme, mai mult sau mai putin pe tacute. Deoarece imi displac blogroll-urile lungi, cel personal i-a inclus numai pe cei pe care-i rasfoiam zilnic in perioada in care am reinviat blogul. In semn de apreciere si pentru a-mi fi la indemana. Mi-am dat seama ulterior ca unele dintre „alese” rar ma mai indeamna sa dau un click. Si nu pentru ca le-as aprecia mai putin, ci pentru ca dupa ce am consumat ceva excesiv, simt nevoia si de altceva. Am hotarat asadar sa modific blogroll-ul in functie de cum imi stralucesc ochii si mintea, pe moment, la stilul fiecaruia de a scrie, la subiectele abordate si la tipul de informatie oferita. Concluzionand, blogroll-ul meu va avea perioade, ca si Picasso.

P.S. Va ramane ceva constant totusi, lista nu va include mai mult de 11 trimiteri.

2 comentarii

Din categoria personale

2 răspunsuri la „Infidelitatea fata de blogroll

  1. Nici dragostea nu ţine o veşnicie. Muhahaha :P

  2. Dragostea poate tine, dar nu indragosteala :P

Lasă un răspuns

