Vis dubios

Cand nu am cele mai bune stari sau sunt in perioade agitate visez mult si haotic. Noaptea antenrioara n-a facut exceptie. Am visat nici mai mult nici mai putin decat ca am pozat in playboy.  Da, stiu.
Ma imprietenisem cu o tipa care lucra la respectiva publicatie, m-am dus pe la ea pe la birou, acolo era si nenea hefner in eternul halat si papuci si uite-asa, fara a fi vreo bambola, m-am trezit la sedinta foto.  Destul de pudica de felul meu cand nu visez, la sedinta foto ma pisiceam lasciv in bucata de material diafan care ma acoperea. Fara un final concret al sedintei foto, visul ma duce direct la petrecerea de lansare. Aici intervine partea din creierul meu care nu dormea si incep gandurile: va veni atata lume, probabil si cunoscuti, iar eu, pt ca am fost proasta si n-am semnat nici un contract,  nu am avut nimic de spus in privinta fotografiilor folosite. Daca au ales ipostaze care nu-mi plac, daca ma fac de ras,  daca, daca, daca? Lovitura de gratie, care ma si trezeste cu o stare tanpita, mi-e data de urmatoarea imagine: eu, la job, intrand in birou – cu sedinta foto incarcand constiinta mea si surprinzand ochii sefului/colegilor cu revista-n mana.

13 comentarii

Din categoria personale

13 răspunsuri la „Vis dubios

  1. Danielei Gyorfi i s-a întâmplat pe bune. Pozele alea nasole i le-au scos :D Iar pe Hugh nu l-a întâlnit. Ce oameni! :P

  2. vai ce analogie, imi vine sa sterg postul :P

  3. ce-aveti nene?! acrii strugurii? daniela e hot! oleee, ole, ole, oleee, danielaaa !

  4. las-o pe daniela, pozele alea era fuarte najpa :D

  5. Fane Ghidon

    Buna! Sunt Fane Ghidon. Vreau sa te cunosc. Se poate? razalunei@yahoo.com Multumesc!

  6. nu pot, sorry, am prietena :(

  7. Fane Ghidon

    Cred ca am fost inteles gresit! :)) Prietena ta iti interzice socializarea? Nu sunt nici femeie in putza goala, nici femeie cu putza! Vroiam doar sa te intreb ceva pe privat…

  8. Fane Ghidon

    =)) Scuze… Am fost neatent cand am citit mailul…. De fapt, vorbise pinky si am crezut ca mi-ai raspuns tu…. So….. cu Jinx vorbeam…. Mii de scuze….
    There is a new comment on the post „Vis dubios”.
    https://jinxs.wordpress.com/2009/02/12/freud-explica-asta/

    Author: Pinky
    Comment:
    nu pot, sorry, am prietena :(

  9. mwhahahha .. pot sa rad si cu posteriorul de tine? promit ca nu doare :))

  10. Fane Ghidon

    Mi se pare firesc sa vrei sa razi…. cu posteriorul! Probabil esti obisnuit si iti place!;) Eu ti-am explicat…;) Nu e loc si oricum nu cu tine aveam treaba! Te rog sa ma scuzi!

  11. eh, oricum, mult mai bine decât să visezi că mergi împreună cu mihai gâdea şi mircea badea într-un avion pilotat de ion cristoiu (am păţit eu)

  12. Nu stiu de ce dar imi vine sa rad. :D

Lasă un răspuns

