Despre relatii de tot felul

X:  noi de ce nu ne-am sincronizat niciodata?
Eu: tu nu-ti doreai o relatie iar mie imi place sa las urme

Eu: heii, ce faci :)
Y: salut
Eu: esti suparat?
Y: iar te plictisesti?

W (acum 4 ani, 3 ani, 2 ani si anul trecut in primavara): de ce n-am putea fi prieteni daca ne despartim?
Eu: pentru ca nu functionez asa, nu pot face trecerea asta brusc, m-ar durea
W:  nu te inteleg
Eu (anul trecut in toamna): dar spuneai ca nu e nici o problema sa ramanem prieteni!
W: acum te inteleg

Eu: nu vreau sa ne mai vedem
Z: ok, dar de ce?
Eu: nu suntem intr-o perioada ok niciunul,  nu cred ca ne potrivim si nu de asta avem nevoie
Z: esti instabila emotional

19 comentarii

Din categoria personale

19 răspunsuri la „Despre relatii de tot felul

  1. Contratimp total.
    „When in doubt.. fuck!” .. cum zice francezu’ :)

  2. u’re a (wo?)man of few words :P

  3. Suntem condamnaţi să facem un cuplu cu o fiinţă din altă specie. Eu am mai zis. Indiferemt cum ai privi, bărbaţii/femeile sunt de neînţeles. Unii pentru alţii… D’aia e super când iese treaba. :P

  4. ea: dormi?
    el: nu
    ea: ma mai iubesti?
    el: dorm

  5. @pinky: WOman :P

    @motanes: ai facut o paralela foarte misto la poza cu pisicul si puiul de labrador :)
    te vad foarte entuziasmat. tu ai descoperit ceva in toata treaba asta cu relatiile si tii numa pt tine :P

  6. Acum total offtopic:

    1. Recomand sa pui acces la arhiva. Peste putin timp intri in luna a 3-a. Sa fie mai usor de urmarit blogul.

    2. Nu balaream pe aici daca aveai un MAIL de contact la vedere. Deci, e bine daca ai pune asa ceva. Poate cineva vrea sa-ti dea un pont, sa faca o critica (constructiva), sa-ti trimita o poza cu raţe pe lac etc… Mă înţelegi tu.

    Să fie bine!

    P.S. Să nu uiţi de gratii sau alarmă. :D

  7. @nenea: =))

    @motanes: thanx for the tips :)

  8. valeu, am avut un meeting si au aparut reply-urile ca ciupercutele..
    devine cam ipocrita treaba.. ba e o utopie de nepatruns si neinteles, ba va imbarligati sa faceti schimb de mailuri.. :P
    nigga please!

  9. @pinky: te pripesti :)

  10. invocand ipocrizia. s-a exprimat f clar: daca era vizibila vreo adresa de email nu posta aici off topic. the end

  11. haide tu fatooooooo, nu fi asa credulaaaa! :)

  12. Pinky Jim, nu-i rău să ai prejudecăţi de valoare, dar la 22 de ani este mai înţelept să fii sigur că nu le ştii pe toate şi mai ales că nu le înţelegi. Şi ştii care-i şmecheria?! La nici o vârstă n-ai să le ştii.

    Nu e cazul să-ţi spun să-ţi păstrezi apelativele în universul tău, pentru că ne aflăm într-un spaţiu (oarecum) public şi dragă îmi este şi mie libertatea de exprimare. Însă nu prea e ok să faci pe cineva ipocrit doar pentru că circumscrie mai mult sau mai puţin mentalităţii tale.

    In rest, să fie pace-n lume şi ţie patul cald! :)

  13. Uuuuu, condescendenta si frustrare, maiastru intrepatrunse.. yummy!
    Dar nu mai fi crispat :) It cramps up your style. If any.

  14. Tinere Pinky, ce zici dacă te-ar chema şefa ta să te întrebe de ce pierzi tu vremea pe net, în loc să-ţi vezi de treaba ta?!
    Cred că ai pricepe mai bine semnificatia cuvântului frustrare. La salariu.

  15. Uff, urmatorul comentariu-disputa nu va mai aparea.

  16. e cel mai bun articol scris de o femeie pe care l-am citit in ultimul an.

  17. eeee, ma flatezi, dar self esteemu’ meu apreciaza, mai ales luni dimineata :D

Lasă un răspuns

